Ми ознайомились із культурою і традиціями давніх єгиптян, дізнались про давньоєгипетські ієрогліфи.Скажіть, а що цікавого ми виготовили за допомогою ієрогліфів?
Сьогодні ми з вами вчитимемось створювати ребуси, а також будемо досліджувати піраміди!
Одним із видів кодування інформації — є ребус. Тож зараз ми з вами переглянемо відео про створення ребусів, а також дізнаємось правила їх розгадування.
За бажанням створити вдома ребус із допомогою дорослих та принести його до школи, щоб учні потім змогли їх розгадувати.
Попрацюємо у зошитах з інформатики стор. 15. Прочитайте уважно текст про кодування інформації та виконайте завдання 1.
Відпочиньте та виконайте гімнастику для очей.
Працюємо далі в зошитах стор. 16-17.
Попрацюємо з підручником "Я досліджую світ" стор. 55.
За допомогою ком’ютерних пристоїв виконати кроки, які написані у підручнику.
1. Відкрийте будь-який веб-переглядач.
2. Введіть у рядок пошуку «Піраміди Гізи» і натисніть «Карти».
3. «Перетягніть» жовтого чоловічка на блакитний кружечок.
4. «Погуляйте» біля піраміди.
5. Закрийте «Перегляд вулиць» та оберіть інший блакитний кружечок для дослідження місцевості.
Запитання для обговорення (відповідаємо на запитання дорослим ) :
• Який вигляд має місцевість біля пірамід?
• Що і кого ви побачили поблизу пірамід?
• З чого побудовано піраміди?
Чекаю на ваші роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар