Сьогодні на уроці ми з вами почитаємо , ознайомимося з поняттям "рима" та попрацюємо над переносом слів з ь і ьо.
Діти , коли поети пишуть вірші , вони добирають слова , у яких співзвучні закінчення . Такі слова розміщують наприкінці віршованих рядків . Це рима. Подивіться відео
Відкриваємо підручник
- на стор. 49 та виконайте завдання 1 (усно). Прочитайте рядки віршів своїм рідним. Знайдіть останнє слово у рядочках . На що ви звертали увагу , коли "добирали" останнє слово ?
- Завдання 2 на стор. 50 . Прочитайте виразно вірш "Дивна звичка" Анатолія Костецького (4 р.)
Чи є в тебе звички , які іншим здаються дивними ?
Чому звичка хлопчика всім здавалася дивною ?
Підручник закриваємо .
Час відпочити . Фізкультхвилинка відео.
Прийшов час працювати в зошитах . Відкриваємо робочі зошити , відступаємо 1 робочий рядок , пишемо :
21 жовтня
Класна робота
Відкриваємо друковані зошити на стор. 28 . Сьогодні всі вправи в нас будуть пов'язані з цим зошитом .
1) Вправа 1( виконуємо в друкованому зошиті ). Беремо до рук простий олівець , знаходимо в кожному стовпчику зайве слово та обводимо його олівцем. Далі під кожним словом робимо звукові схеми та ділимо слова для переносу (простим олівцем або ручкою).
2) Вправа 4 стор. 28-29( виконуємо в друкованому зошиті ). Запишіть кілька варіантів поділу слова для переносу.
В робочих зошитах пишемо :
3) Вправа 2
Списуємо , поділяючи слова для переносу.
4) Вправа 3
Запиши слова. Поділи для переносу ті слова , які можна перенести.
5) Вправа 6
Запиши сполучення слів.
Молодці ! Чекаю на ваші роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар