Добрий ранок, любі діти !
Перевірте чи все необхідне ви підготували до уроку : підручник , зошит , лінійку , простий олівець.Відкриваємо зошит відступаємо вниз 4 кл., 11 кл. в сторону , пишемо :
11 листопада
Дистанційна робота
Хвилинка каліграфії : пропиши старанно рядок числа 11.
Математичний диктант виконуємо у рядок, записуючи лише числа :
- 45 зменшити на 10 ;
- 45 збільшити на 10 ;
- Знайди суму чисел 11 та 8 ;
- 33 збільшити на 13;
- Знайди різницю чисел 38 та 6 ;
- до 45 додати 12.
Відкриваємо підручник на стор. 69 :
1. Завдання 1 . Запишіть числа в порядку зростання .
Сьогодні на уроці ми пригадаємо одиниці довжини, будемо перетворювати та порівнювати іменовані числа.
Пригадайте, які одиниці вимірювання довжини ти знаєш ? (сантиметр - см, дециметр - дм , метр - м)
1 м = 100 см
1 м = 10 дм
1 дм = 10 см
2. Завдання 2 виконуємо з допомогою лінійки . Виміряйте довжину кожного каналу до поверхні землі, які зробили хробачки (усно).
3. Завдання 3 . Розташуй іменовані числа з кожного блокнота в порядку зростання .
4. Завдання 4. Порівняйте іменовані числа.
Фізкультхвилинка відео 1 .
5. Завдання 5 . Вибери з кошика таку одиницю довжини, яка потрібна для кожної нерівності .
6. Завдання 8 . Перш , ніж виконувати переглянь відео 2 .
6. Завдання 8 . Перш , ніж виконувати переглянь відео 2 .
Виконуючи будь уважним , дивись на "імена" одиниць довжини.
Успіхів вам ! Чекаю на ваші роботи .
Немає коментарів:
Дописати коментар