Дорбий ранок, любі діти!
Сьогодні на уроці ви прочитаєте дуже цікаву розповідь із життя дощових краплинок. Вони нам розкажуть про...1. Читання оповідання "Парасолька" (за Наталкою Малетич) стор. 67-68 (3р.)
Відповідаємо на запитання :
- Де відбувалася подія ?
- Чому парасолька любила дощ ?
- Як ви гадаєте , чи добре , що хлопчик подружився з парасолькою ?
- Що можна порадити діткам , які не люблять ходити під парасолькою ?
Спробуйте переказати текст , якщо не виходить перечитайте його.
2. Праюємо в друкованому зошиті стор. 43 вправа 1 . Створи історію, продовжуючи речення під малюнками . Поділи слова зі знаком м'якшення для переносу , використовуй олівець або ручку .
3. Фізкультхвилинка відео .
або за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Lf0YdjKvGHM
4. Відкриваємо зошит , відступаємо 1 робочий рядок, пишемо :
18 листопада
Дистанційна робота
Хвилинка каліграфії : прописуємо в 1 рядочку Кк ка ал ле ен дар календар.
1) Вправа 2 стор. 43 др. зошит . Перепишіть слова в робочий зошит , поділяючи їх для переносу .
2) Вправа стор. 68 підручника. Спишіть з оповідання виділені слова , поділяючи їх для переносу.
Успіхів вам ! Чекаю на ваші роботи .
18 листопада
Дистанційна робота
Хвилинка каліграфії : прописуємо в 1 рядочку Кк ка ал ле ен дар календар.
1) Вправа 2 стор. 43 др. зошит . Перепишіть слова в робочий зошит , поділяючи їх для переносу .
2) Вправа стор. 68 підручника. Спишіть з оповідання виділені слова , поділяючи їх для переносу.
Успіхів вам ! Чекаю на ваші роботи .
Немає коментарів:
Дописати коментар